Cégkapu regisztráció – kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

Cégkapu regisztráció – kötelező elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jétől

2017. végéig minden civil szervezetnek kötelezően el kell végeznie az ügyfélkapus regisztrációját, az ügyintézés ezután csak ezen a felületen lesz lehetséges.

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján 2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.
A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje 2017. december 31.

A regisztrációhoz e-mail cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a HTTPS://CEGKAPU.GOV.HU címre. A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos e-mail címet, telefonszámot is. A megadott e-mail cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe, tehát a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük