Az asszertivitás, vagy asszertív kommunikáció egy olyan tanulható készség, vagy viselkedés, amikor valaki magabiztosan tud megnyilvánulni érzelmileg nehéz szituációban is, anélkül, hogy passzív vagy agresszív lenne. Az asszertívan viselkedő ember kommunikációjának célja a konfliktus megoldása, miközben minden résztvevő fél igényeit szem előtt tartja – nem hódol be (passzív), és nem próbálja dominálni a másik felet (agresszív).
2018 november 7. 9.30 – 16.00 óra
Mit tegyünk a nyertes-nyertes játszmák érdekében, hogy szervezetünk építőköve legyen kommunikációs stratégiánk!
Senki nem születik asszertívan: ez egy fejleszthető készség és elsajátítható módszer. Segítségével olyan bizalmi kapcsolatokat építhetünk ki, amelyekben nem pazaroljuk időnket felesleges feszültségekre, félreértésekre, rivalizálásra.
- Miért van szükség az asszertív viselkedésre
viselkedésformák ( agresszív-passzív-asszertív) - Az asszertív viselkedés legfőbb jellemzői
- Asszertív kommunikáció
- Miben segít az asszertív kommunikáció?
- Konfliktuskezelés megoldási útjai
Helyszín:
Új Nemzedék Központ
(8200 Veszprém, Budapest út 23-25)
Jelentkezés:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3hYmxrluRGc8mKa_rQp2R9T8LAAD_A4G-U8tJoTeESt7SRg/viewform